Marketing Automation

Met het Marketing Automation abonnement leer je de wensen van je contacten snel kennen. Het systeem warmt hen op tot ze gekwalificeerde leads zijn. Hieronder lees je hoe we dit doen.

Herkennen van contacten en hun wensen

Alle acties binnen dit abonnement zijn er op gericht om de bezoekers snel om te zetten in contactpersonen. Zodra er een naam en e-mailadres is gekoppeld aan een bezoeker analyseert de slimme website met terugwerkende kracht het gedrag van de betreffende contactpersoon. Nu weten we waar hij of zij in geïnteresseerd is.

Dynamische content per contactpersoon

Als je weet waar de contactpersoon naar op zoek is kan je hem de juiste content laten zien. Onze Marketing Automation software maakt de website zo slim dat dit allemaal automatisch gaat. Automatische de juiste content tonen op de website en automatisch de juiste mails versturen. Jij wacht ondertussen rustig af tot de lead warm genoeg is om een afspraak te maken.

Wat kan je allemaal verwachten van ons Marketing Automation abonnement?

Marketing persona's

Het is belangrijk om te in kaart te brengen wie jouw huidige en toekomstige klanten zijn. Hoe maken ze beslissingen en waar basseren ze dit op? De website vormt zich naar deze behoeften.

l

Beslissingsbomen per persona

Voor alle potentiële klanten schrijven een beslissingboom uit. De beslissingsboom zit voor triggers en acties. Zo kunnen we het beslissingsproces beïnvloeden.

Puntentelling en alerts

Elke handeling op de website of via e-mail levert de leads punten op. Zo kan jij je sales pipeline goed prioriteren totdat de leads ‘warm’ genoeg zijn.

Slimme software

We gebruiken de slimste software om de reis van lead tot klant zo goed mogelijk te laten verlopen. De software verandert de website in een persoonlijke ervaring.

Alle automatische mails

Gepersonaliseerde e-mails met interessante inhoud voor de betreffende lead. Deze mails worden pas verstuurd na een bepaalde trigger.

Aantrekkelijke quiz

Door middel van aantrekkelijke quizen en testen zijn bezoekers sneller geneigd informatie achter te laten. Dit zien we als ideaal startpunt voor een marketing automation campagne.

Meer over Marketing Automation

Inbound marketing, de toekomst voor het MKB?

Inbound marketing, de toekomst voor het MKB? De oude marketingstrategieën. We kennen ze allemaal. Zelf de boer op met je callcenter, met je nieuwsbrief, je ouwe vertrouwde folders en banners. Van binnen naar buiten treden. Yep, dit komt je waarschijnlijk heel bekend...

Wat is Marketing Automation? 3 stappen

Wat is Marketing Automation? 3 stappen Marketing Automation is zo’n term die je regelmatig voorbij ziet komen. Maar wat is het eigenlijk? In het vorige blog schreven we al kort over persoonlijke marketing in de vorm van Marketing Automation. Je wilt nieuwe,...

De sales-droom van Marketing Genius: it’s great

De sales-droom van Marketing Genius: it’s great We have a dream! De droom van Marketing Genius? Simpel, die is gewoon groot te noemen. Maar wat houdt die droom dan in? We leggen het je uit. Onze droom is tweeledig. Ten eerste: jou zoveel mogelijk websitebezoekers te...

Marketing Genius

Marketing Genius verandert jouw salesproces op revolutionaire wijze. Door onze inspanningen ontvang jij elke dag nieuwe leads in je inbox.

© 2016 Marketing Genius

MEER INFO