+31 (0) 85 06 076 50

Blog | Lead Generation | Website

De beste marketeers in ons netwerk.

Tijd voor een feestje! Of eigenlijk, tijd om de beste marketeers eens even goed in het zonnetje te zetten. Want de afgelopen tijd hebben verschillende bedrijven met onze Rocket Roadmap de effectiviteit van hun website een enorme boost gegeven. En dat vinden we geweldig! Daarom reiken we aan de marketeers met de beste resultaten binnenkort een bijzondere prijs uit. Hieronder presenteren we de verschillende prijscategorieën. ‘And the winner is..’ Oeps, je moet nog even geduldig zijn, want we maken de winnaars de komende weken bekend.

Om de categorieën visueel in beeld te brengen is onderstaande afbeelding gemaakt. De eerste drie categorieën vallen onder marketing. De vierde categorie is de algehele website gebaseerd op onze Rocket Roadmap. Zoals je ziet is categorie één gebaseerd op bezoekersdoelen van de website. Categorie twee op het aantrekken van meer leads ofwel de groeidoelen en categorie drie gebaseerd op de uiteindelijke conversie van deze leads.

De onderstaande genomineerden websites hebben het hoogste groeipercentage per categorie van alle gelanceerde websites van Marketing Genius. Uiteraard is de website met de grootste groei de uiteindelijke winnaar. Deze winnaar bemachtigt een plekje op onze Wall Of Stars en wint de hoofdprijs waardoor ze er weer vol gas tegenaan kunnen.

categorie 1: Bezoekersdoelen

Welk bedrijf liet de grootste groei in het aantal websitebezoekers zien? In deze categorie belonen we de Rocketeers die het afgelopen half jaar de meeste bezoekers voor hun site konden oogsten. Hoe? Op basis van vroegere cijfers hebben we doelen gevormd. Vervolgens stippelden we een route uit om deze doelen te behalen. De marketeer die zijn bezoekersgroeidoel het hardst voorbij vloog in de eerste 6 maanden van 2019 heeft deze categorie gewonnen.

Tom en zijn team gaat dit jaar als een trein. Ze beklimmen dit jaar het podium in 3 van de 4 categorieën. Vorige jaar kon Beachclub Indigo al rekenen op veel meer bezoekers en aanvragen, maar dit jaar slaat alles. 

#1 Tom Commers

Behaalde bezoekersgroeidoelstelling: 223%, Beachclub Indigo

#2 Ellen Hamelink

Behaalde bezoekersgroeidoelstelling: 178% , Roll Group

#3 Bob Näring

Behaalde bezoekersgroeidoelstelling: 172% , SecurityHive

Categorie 2: Behaalde groeidoelen

Dan is er natuurlijk de vraag: wat rolt eruit? In onze prijscategorie ‘behaalde groeidoelen’  belonen we de marketeers die verantwoordelijk zijn voor de overige groeidoelen in de Rocket Roadmap. Dit kunnen bijvoorbeeld significant meer aanvragen via de website van hun bedrijf zijn, maar ook meer reservering, sollicitanten of offerte aanvragen zijn. Eigenlijk elk doel dat we kunnen meten op de website komt hiervoor in aanmerking. 

Renee heeft ervoor gezorgd dat MOL Logistics een schitterende online groei heeft doorgemaakt. Ze wist haar Rocket Roadmap doelen met 217% te behalen en is daarom winnaar in deze categorie. #1 Renee Schellekens

Behaalde groeidoelen: 217%, MOL Logistics EMEA Holding B.V.

#2 Kim vermaak

Behaalde groeidoelstelling: 184% , Evie Style

#3 Ellen Hamelink

Behaalde groeidoelstelling: 183% , Roll Group

Categorie 3: Absolute conversie

In deze categorie gaat het om absolute conversies: welke marketeer is de allerbeste in het genereren van online leads? Deze categorie heeft niets met groeidoelstellingen te maken, maar simpelweg met het hoogste conversie percentage.

Het conversiepercentage wordt gemeten door het aantal aanvragen te delen door het aantal bezoekers. Gemiddeld ligt het conversiepercentage tussen de 1 en de 2%.

#1 in absolute conversie

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

#2 Kim vermaak

Conversie 4,7% , Evie Style

#3 Tom Commers

Conversie: 2,8%, Beachclub Indigo

Categorie 4: Algehele voortgang rocket roadmap

In deze categorie gaat het om de website in het algemeen. Welke website draait het beste op de uitgestippelde Rocket Roadmap? Hierbij kijken we naar online strategie, voortgang, to do’s en gezondheid van de website. Want dit is de leidraad om te gebruiken om je online nog succesvoller te maken. Bij welke website de voortgang het allerbeste verloopt zie je hieronder.

Kim is sinds een jaar verantwoordelijk voor de marketing van Evie Style en is als een vis in het water. Ze scoorde 3 podium plekken en werd eerste in de categorie algehele voortgang. Een groot applaus is hier op z’n plaats. #1 Kim Vermaak

Algehele voortgang: 182%, Evie Style

#2 Tom Commers

Algehele voortang: 165%, Beachclub Indigo

#3 Cynthia Smith

Algehele voortang: 122%, AutoTech Academy

De Rocket Roadmap

Je ziet het, de Rocket Roadmap is een bewezen formule die ook jouw website een enorme impuls kan geven. De Roadmap is een heldere tool waarmee we samen jouw doelen uitzetten en waarmee je je leads en hun waarde in beeld brengt. Per dag zie je welke bedrijven de website bezochten en serieus geïnteresseerd zijn in jullie product of dienst. 

Het geeft je to do’s om op te volgend en stippelt een helder pad uit richting de gewenste situatie over 12 maanden. Het fijne gevolg van de Rocket Roadmap is dus meer bezoekers en meer aanvragen, net als voor onze winnaars.

Meer info op de Genius Talk

Al deze concrete acties op je website verkleinen je aanlooptijden van ruwweg drie naar anderhalf, twee weken: een slok op een borrel in het gehele proces. Bovendien geef je je klanten met deze tools direct een goed en verzorgd gevoel: ‘yes, ze gaan meteen met mijn vraag aan de slag!’ Wil je meer over online lead genereren horen? Kom dan naar de Genius Talk op donderdag 26 september in Breda.

Meer resultaat

Wil jij Ook online superkrachten?

Laat ons je helpen met onze bewezen aanpak en scoor binnenkort ook met jullie nieuwe website.

Legal

KvK: 64809536
BTW: NL097770498B01

Privacyverklaring
Algemene voorwaarden

 

Contact

Rivium Boulevard 156
2909 LK Capelle a/d IJssel
085 06 076 50

Nieuw kantoor

Van Coothplein 53
4811 ND Breda
076 2045 010

Share This